aankomst dag en dag 1 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Emma Vries - WaarBenJij.nu aankomst dag en dag 1 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Emma Vries - WaarBenJij.nu

aankomst dag en dag 1

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Gisteren was mijn eerste keer vliegen. Het verliep ondanks de lange reis erg goed. Het vliegtuig zorgde voor goed comfort en ook goede films. Ik ben blij dat ik bij het raam kon zitten. Ik heb foto's van groenland en midden amerika gemaakt.
Vandaag was mijn eerste dag dat ik Santa Barbara kon verkennen. Voor ik van de bnb vertrok heb ik een Russisch meisje van 18 gesproken. Zij gaat dezelfde cursus doen als ik. Ik heb met haar de dag doorgebracht.
We zijn eerst langs de school geweest, alleen was die helaas dicht. Vervolgens zijn we door de hoofdstraat gelopen waar zeer veel winkels zijn. Je hebt daar echt van alles. We hadden samen geluncht. Typisch Amerikaans eten, een pretzel met peperoni.
Na de lunch zijn we richting het strand gelopen, waar ze ook een hele grote pier hebben. Helaas was er weinig zon te vinden, dus we zijn niet lang op het strand gebleven. In de buurt van de pier werd live muziek gespeeld wat relaxed klonk.
We moesten onze tijd vullen, dus zijn we vervolgens, omdat het regende, naar de bioscoop gegaan. Hier zagen we de film 'Sex Tape' dit was ook een typisch Amerikaanse film, waar ik wel van houdt.
Aan het einde van de dag zijn we nog samen naar een chinees restaurant geweest. Op de menu's zie je alleen maar onbekend eten staan. Hiervan koos ik de 'Beef Pavilion Style'. Het werd zeer snel geserveerd. Het was zeer lekker alleen is alles in Amerika erg groot, dus kregen wij het allebei niet op. Na afloop kregen we een gelukskoekje en doggy bags mee.
Het was een zeer geslaagde eerste dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Hier houdt ik al mijn belevenissen bij over Santa Barbara en de wekend trips.

Actief sinds 19 Juli 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2752

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Mijn eerste reis, Santa Barbara

Landen bezocht: